Roon kuulumisia

Roon kuulumisia

ViestiKirjoittaja Pia » Ke Marras 24, 2010 9:43 pm

Hei
Laitan vähän kuulumisia Roosta.Metällä on käyty ja kiitettävästi on ajettavaa löytynyt.Ajotaito ja varsinkin into on kova ja hukka työskentely periksiantamatonta :lol: Gps matkamittariin on tullut useastikin yli 40 km päivää ja ajotunteja parhaimillaan jopa yli kolmetuntia jänis . Tottelevaisuus on vielä hyvä ja naisihmisen kans siis minun kans metsätys sujuu ,välillä meillä on into kovempi kuin taito :D Olen saanut ammuttua Roolle kolme jänistä. Viimeksi lauantaina ja hyvä että maltto palkintonsa ottaa, kun lähti hakemaan uutta ja löysikin kohta toisen ajettavan.En itse päässyt jänistä näkemään.Terveisin Pia ja Roo
Pia
 
Viestit: 16
Liittynyt: La Huhti 12, 2008 11:56 am
Paikkakunta: Kiiminki

ViestiKirjoittaja Kalevi » Pe Marras 26, 2010 12:48 am

Mukavia kuulumisia Pialta :-) Olisko meillä mahdollisuus loppukaudesta käydä kuulemassa Roota uudemman kerran... joko Roon kotimaastoissa tai täällä minun treenimaastoissa ? Taitaa olla ajava yhdistelmä... Piki ajelee komeita ykkösiä, samoin Reetta. Joko Roo starttaa ensi kaudella kokeissa? Viki ajelee molempia, kettua ja jänistä. Voin lähteä toiseksi tuomariksi...
Kalevi
Administrator
 
Viestit: 2345
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 11:26 pm

ViestiKirjoittaja Pia » Pe Marras 26, 2010 3:34 pm

Kiitos taidamme tulla sinne sinun jahtimaille ,niin voi vähän verrata sitä siihen ekakertaan :o Sovitaan sitten milloin. Sinähän voit sitten katsoa onko aiheelista mennä vielä ajokokeisiin,vai annetaako kokemusten karttua.Pakkasta nyt -13 ja viikonlopuksi kiristyy.Toivottavasti tulee vielä hyviä jahti ilmoja.
Parempi myöhään,kun ei milloinkaan:)
Pia
 
Viestit: 16
Liittynyt: La Huhti 12, 2008 11:56 am
Paikkakunta: Kiiminki

ViestiKirjoittaja Kalevi » La Marras 27, 2010 9:21 pm

Taidan startata 6.12. Iitalla, jos ehdin käyttää sitä ennen metsässä tutustumassa näihin lumiin. 11.-12.12. kettukilpa. Senjälkeen sopii kaikki viikonloput (pe-ma). Eiköhän täältä löydy sopivia "koemaita" testaukseen :-)
Kalevi
Administrator
 
Viestit: 2345
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 11:26 pm

Re: Roon kuulumisia

ViestiKirjoittaja Kalevi » Ti Joulu 04, 2012 4:27 pm

Eipä oo Roo'sta kuulunut pitkilleen mittää :cry: , liekkö ennää hengissäkään :x ?
Kalevi
Administrator
 
Viestit: 2345
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 11:26 pm

Re: Roon kuulumisia

ViestiKirjoittaja Pia » La Tammi 19, 2013 7:52 pm

Tässä on kohta neljäs jänis kausi Roon kans loppusuoralla.Roo vaan paranee vanhetessaan kuin viini :D Ajot ovat pidempiä ja hukat lyhyempiä.Minä olen saanut ammuttua Roolle viisi jänistä joten olen itsekin kehittynyt:D jänis ajot ovat olleet jo kuuden tunnin urakoita.Tänäänkin kun yöllä oli satanut uutta lunta kymmenkunta senttiä Roo lähti jälettömään metsään ja sai jänis ajon .Ajo kesti noin viistuntia ja koira pois ajoilta kun pimeys tuli.Alkaa olla jo tuota lunta niin paljon ,että siinä ne ajavat testataan ja innot.Roon tämän kauden saldo on kymmenen ajoa kaadolle ja useita muita ajoja josta ei onnistuttu saamaan saalista.Meillä on ollut muitakin ajavia koiria ,mutta ei koskaan näin mieluista ja hyvää ajuria.Roo on terve luonteinen ja tassut kestää karkeampaakin keliä .Kehuja on tullut muiltakin, ette ei ole omakehua :D Kaleville että hyvin voidaan ja huippu vuosia vielä monta edessä päin.
Parempi myöhään,kun ei milloinkaan:)
Pia
 
Viestit: 16
Liittynyt: La Huhti 12, 2008 11:56 am
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Roon kuulumisia

ViestiKirjoittaja Kalevi » Su Tammi 20, 2013 12:00 am

Roo olikin aluksi minun itselleni valitsema astutuspentu, ei joukon kaunein, mutta ajavin (Pikin jälkeen :wink: ) :D :lol:
Kalevi
Administrator
 
Viestit: 2345
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 11:26 pm


Paluu Ryhmä 6 Ajavat ja jäljestävät koirat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa